יום ב', ט’ בטבת תשע”ט
    דף הבית  |  מערכת האתר  
במהלך חודש מרץ מעלה רשת גלי קמפיין להשקת קולקציית אביב-קיץ 2018 בעלות של כ-3 מיליון ₪. ניקול ראידמן חתמה עם רשת גלי לעונה שנייה ושני ילדיה ישתתפו אף הם בקמפיין. כל שכרם של ניקול וילדיה יועבר במלואו כתרומה, אשר תתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים
22:49 (24/03/18) שוש להב

מאת שוש להב עם הצלחה לא מתווכחים.. אשת העסקים, הפילנתרופית ואושיית האופנה ניקול ראידמן (31) חתמה על חוזה לעונה שנייה כפרזנטורית של המותג הישראלי, תוצרת כחול-לבן, רשת גלי. כמו בעונה הקודמת, ראידמן תככב בקמפיין יחד עם ילדיה - מישל בת ה 7 וריצ'י בן ה 3. במסגרת החוזה עבור הקמפיין, שכרם המלא של ראידמן וילדיה ייתרם במלואו ויתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכות בילדים חולים ונזקקים. ילדיה של ראידמן יבחרו את בתי החולים והעמותות אשר ייהנו מהתרומה. היקף הקמפיין נאמד ב כ- 3 מיליון ₪, אשר חלקו מהווה את שכרם של ראידמן וילדיה. הקמפיין עולה בחודש אפריל, עם השקת קולקציית אביב-קיץ 2018 של רשת גלי. הקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב, והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 12, ערוץ 13 וערוץ 14, בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים, ובנקודות המכירה. לדברי דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל אשר בבעלותה בין היתר גם רשת גלי: "אין ספק שהקמפיין הראשון עם ניקול ראידמן היה מוצלח מאוד, זכיר ואהוד בקרב הציבור וכן העביר את המסר של חוזק וגודל המותג. הקמפיין הקרוב מושקע אף יותר ואני בטוח שהוא לא ישאיר אתכם אדישים וכמובן יעלה חיוך על פניכם". עוד הוסיף איתמר: "אנו שמחים שלניקול וילדיה חשוב לתרום את מלוא שכרם לטובת הקהילה. עובדה זו מתחברת לערכי הקבוצה ומהווה חלק בלתי נפרד ממדיניות הקבוצה. זכינו בפרזנטורית מוכשרת עם ערכים, אותם ניקול מעניקה לילדיה, הכוללים תרומה לקהילה ולנזקקים, זהו דבר שמרגש אותנו מאוד". קבוצת בריל תורמת לקהילה בדרכים רבות ושונות וביניהם שת"פ רחב וארוך טווח עם עמותת "גדולים מהחיים". לדברי ניקול ראידמן: "שמחתי שחברת גלי בחרה בנו לקמפיין נוסף, עקב ההצלחה הרבה של הקמפיין הראשון. זהו כבוד גדול עבורי ועבור ילדיי לייצג מותג ישראלי, תוצרת כחול-לבן. יותר מכל, זו עוד הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה סכום נכבד, ולהמשיך ולחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה והתמיכה בקהילה. אלו הם הערכים אותם חשוב לי להנחיל לילדיי וחשוב לי ביותר לחנך אותם לאור ערכים אלו. אני מקווה שפרזנטורים נוספים ייקחו מאתנו דוגמא ויתרמו אף הם למען הקהילה ולמען הזקוק לעזרה, גם אם לא את הסכום המלא כמונו, אשמח אם כל אחד יתרום את חלקו למען האחר." קבוצת בריל תעשיות נעליים בע"מ נוסדה בשנת 1988. הקבוצה פועלת בתחום האופנה ועוסקת בעיקר בעיצוב אופנה, ייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים. הקבוצה משווקת את מוצריה באמצעות רשתות החנויות שהיא מנהלת ומפעילה ישירות ובאמצעות זכיינים: גלי, nine west , show off , anne klein , easy spirit , כל נעל סנטר, לי קופר וסולוג. בנוסף, הקבוצה מחזיקה יחד עם סקאל ספורט 50% מפעילות נאוטיקה וטימברלנד בישראל. גלי, המובילה כרשת נעליים לכל המשפחה, מונה כ- 70 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מציעה מגוון רחב של נעליים לכל המשפחה תחת קורת גג אחת, כולל מותגים בינלאומיים מובילים, ביניהם: האש פאפיס, קאטרפילר, גאס, לי קופר, דוקרס ועוד. (צילום: אלכס ליפקין)

 
 
תרבות בידור ואמנות
תיירות
קולינריה
צרכנות
אופנה
טיפוח ויופי
עיצוב אדריכלות ונדל"ן
מדע טכנולוגיה וכלכלה
הורים ילדים ונוער
חברה קהילה וטבע
אקולוגיה וארכיאולוגיה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
בריאות ספורט וכושר
רכילות
מבצעים והזדמנויות
חדשות בעולם