יום ו', יב’ בתשרי תשע”ט
    דף הבית  |  מערכת האתר  
קפה JOE השיקה את הסניף הראשון של JOE & GO שנפתח בדיזינגוף סנטר, בקונספט חדש המתמקד בצריכה מהירה של קפה איכותי, בחנויות קפה ומזון מוקפדות עם פוטנציאל צמיחה גבוה. עד סוף שנת 2019 צפויים להיפתח 5 סניפים נוספים תחת אותו הקונספט
16:41 (28/06/18) שוש להב

מאת שוש להב תשאלו מה כבר ניתן לחדש בתחום האוכל? ועוד בעיר הגדולה והתוססת תל-אביב? אז יש חדש ומשמח - תגיעו מהר לדיזנגוף סנטר, משער שבע רדו במדרגות לקומה אפס, ותגיעו לבית הקפה החדש JOE & GO - לחגיגה קולינרית מהירה.. חברת ג'ו קפה גורמה בע"מ, מחלוצות הקפה האיכותי בישראל, השיקה אמש (26.6.2018) קונספט חדש - JOE & GO. החברה מייצרת מעל 300 טון קפה בשנה לשוק הפרטי והמוסדי ומפעילה במקביל 40 סניפים תחת רשת קפה ג'ו ו- 200 עמדות קפהSHOP IN SHOP בחנויות הנוחות "מנטה" ברחבי הארץ. JOE & GO הינו קונספט חדשני של חנויות קפה ומזון קטנות המתפרסות על פני כ- 60-30 מ"ר וממוקמות באזורים בעלי תנועה גבוהה. התפיסה המנחה את הקונספט הינה "מה תרצו ליד הקפה?" מתחילים בקפה איכותי והמזון משויך אליו בעסקת חבילה. הקונספט מותאם לאופן צריכת הקפה בעידן הנוכחי, בו אנשים מחפשים מוצרי איכות במהירות, ולכן שמו בו דגש רב על היבטים של טכנולוגיה תומכת תפעול והזמנה מהירים. הרשת תציע לצד הקפה מוצרי מזון טריים, אשר יסופקו באופן יומי ישירות מקו הייצור הייחודי שפותח בעבור קונספט זה, ע"י צוות קפה ג'ו ומיוצר ע"י מותג האיכות "לחם חם" - כל זאת על מנת לשמור על איכות מוצרים מיטבית וטריות גבוהה. התפריט שלJOE & GO כולל בין השאר, מאפים, כריכים, גריל טוסטים וסלטים. כמו כן, כיאה לחנות קפה, ניתן יהיה למצוא בתפריט מוצרים כגון: קפסולות קפה ג'ו, קפה קלוי ואביזרים נלווים מעולמות הקפה. לגמתי סוגי קפה שונים והטעם נהדר. לצידם טעמתי מכריכים ומהעוגיות, ונהניתי מכל ביס.. עמי שם טוב, מנכ"ל קפה JOE מספר שבשנים האחרונות החברה משקיעה משאבים רבים בפיתוח והרחבת הפעילות של רשת בתי הקפה, כך שתתאים למגמות המשתנות בענף בארץ ובעולם. שם טוב אומר: "מזה 21 שנים קפה JOE מתמחה בייצור קפה איכותי בישראל ולכן, כתפיסה אסטרטגית, בחרנו להתמקד בקפה כמוצר המוביל בקונספט הזה. המיקוד בקפה, יביא להגדלת הרווחיות הן בסניפי Joe&Go והן בסניפי רשת קפה ג'ו". חשוב לציין, כי לאור השינויים שעובר ענף ההסעדה בישראל, המודל העסקי של Joe&Go מבוסס על השקעה ראשונית נמוכה יחסית לנהוג בשוק בתי הקפה וכמו כן, על מיקסום הרווח התפעולי. כפועל יוצא מתפיסה זו, פעילויות קיימות עם תנאים מסחריים בלתי אפשריים, ייסגרו ובמקומם ייפתחו Back to Back סניפי Joe&Go. כאמור, בקונספט חדש המתמקד בצריכה מהירה של קפה איכותי, בחנויות קפה ומזון מוקפדות - פוטנציאל הצמיחה גבוה. עד סוף שנת 2019 צפויים להיפתח 5 סניפים נוספים תחת אותו הקונספט. היקף ההשקעה בפיתוח המודל התפעולי ובהקמת שני הסניפים הראשונים מוערך בכ- 2,500,000 ₪. טווח מחירים: נתחיל באספרסו ב- 6 ₪, נעבור לקפוצ'ינו ב- 10 ₪ ונתקדם משם. בגזרת המזון, ניתן להתפנק עם מאפים החל מ- 9 ₪. ואם בכריכים, גריל טוסטים וסלטים חפצתם, טווח המחירים נע בין 17₪ - 40 ₪. (צילום: דניאל לילה; שוש להב)

 
 
תרבות בידור ואמנות
תיירות
קולינריה
צרכנות
אופנה
טיפוח ויופי
עיצוב אדריכלות ונדל"ן
מדע טכנולוגיה וכלכלה
הורים ילדים ונוער
חברה וקהילה
אקולוגיה וארכיאולוגיה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
בריאות ספורט וכושר
רכילות
מבצעים והזדמנויות
חדשות בעולם