יום ב', טו’ בתשרי תשע”ט
    דף הבית  |  מערכת האתר  
קטלוג איקאה 2019 מציג שבעה בתים, אשר כל אחד מהם מציע סיפור עיצובי וסיטואציית חיים, שיעניקו השראה לקהלי יעד שונים. במסגרת ההשקה, פרסמה איקאה את הסקרLife At Home אשר בוחן את ההיבט הפסיכולוגי, שהופך ארבעה קירות ל"בית" עבור אנשים ברחבי העולם
22:00 (27/08/18) שוש להב

מאת שוש להב מה הופך ארבעה קירות לבית? מהם הצרכים השונים של אנשים כפרט ושל משפחות?? וכיצד יתוכנן ויעוצב הבית/בניין שלנו בשנים הבאות??? עם שאלות פילוסופיות אלה, מתמודדת איקאה במתן פתרונות תכנוניים ועיצוביים, כשהדגש אינו על חדר נפרד, אלא על דירה או בית, ככלל - והקטלוג החדש והיפה לשנת 2019 מבטא זאת היטב. אמש (26.8.2019) השיקה איקאה בישראל את הקטלוג החדש לשנת 2019 תחת הקונספט: "אנשים שונים, צרכים שונים, בתים שונים". הקטלוג החדש מבוסס על שבעה בתים, כאשר בכל בית מוצג סיפור חיים שונה, אבל כולם מתחילים מאותה נקודה: לכל סיטואציית חיים ישנם צרכים שונים המתחילים בבית. בסקר שערכה איקאה, נבדקו הצרכים והחלומות של האנשים, לצד האתגרים האמיתיים של החיים וכיצד מושפעים מכך הבית וסביבתו. מסתמן שינוי גדול בעתיד, שעיקרו צימצום המרחב הפרטי והרחבת המרחב הציבורי (משפחתי). הקטלוג מוביל את הקונספט האיקאי ל"יצירת חיים טובים יותר לאנשים רבים ככל האפשר", ומאפשר לכולם לקבל השראה ורעיונות לעיצוב הבית, בהתאם לסיטואציית החיים בה הם נמצאים. לצד שבעת הבתים, מוצגים מגוון מוצרים חדשים, אשר ממשיכים את הקו העיצובי של איקאה, בדגש על פונקציונליות ומחיר שווה לכל כיס, זאת בנוסף לחדשנות במוצרים ובעיצובים, לצד שיתופי פעולה עם חברות ומעצבים בינלאומיים. שוקי קובלנץ - מנכ"ל איקאה ישראל, אומר שבשנים האחרונות אנו עדים למגמת מעבר לערים הגדולות, היוצרת ערי ענק (מגה סיטי), בהן מתגוררים מיליוני אנשים. מגמה זו מצריכה שינוי תפיסתי הן בצורת הבנייה והן בפתרונות הריהוט. לדבריו: "המבנה בו אנו מתגוררים הוא רק מרחב פיזי, אבל ה'בית' מורכב מהיבטים פסיכולוגים רבים, המשפיעים על חיי היום יום של כולנו. קטלוג 2019 של איקאה, מציג סיטואציות חיים שונות, החל ממשפחה מרובת נפשות, דרך זוגות מבוגרים ועד בתים ירוקים וחכמים, וכל זאת במטרה להציע פתרונות לכולם ולגעת בכל קהלי היעד". אבי בר - משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מגוון ומכירות איקאה ישראל, מספר שקטלוג איקאה לשנת 2019 מכיל השראה ופונה לכלל הקהל, בין אם מדובר בדירת 18 מ"ר בלב העיר, בית עם ילדים מתבגרים, בית של זוג מבוגרים המארח את הנכדים, בית לזוגות צעירים ועד לבית המוקדש כולו לנושא הקיימות עם מוצרים ופריטים ידידותיים לסביבה. לדבריו: "איקאה מציעה פתרונות לכולם. השנה, מאפשר הקטלוג התמצאות קלה וחווייתית יותר, תוך יצירת זהות, חיבור והתאמה לסיטואציית החיים האישית של כולנו. קטלוג IKEA לשנת 2019 מתפרש על 280 עמודים, מתורגם ל-38 שפות ומופץ ב- 55 מדינות. הקטלוג יופץ בישראל ב- 1,520,000 עותקים וכן בארבע חנויות הרשת: בבאר שבע, קרית אתא, ראשון לציון ונתניה. בנוסף, ניתן למצוא את הקטלוג גם במהדורה דיגיטלית באתר החברה. (צילום: איקאה)

 
 
תרבות בידור ואמנות
תיירות
קולינריה
צרכנות
אופנה
טיפוח ויופי
עיצוב אדריכלות ונדל"ן
מדע טכנולוגיה וכלכלה
הורים ילדים ונוער
חברה וקהילה
אקולוגיה וארכיאולוגיה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
בריאות ספורט וכושר
רכילות
מבצעים והזדמנויות
חדשות בעולם