יום ג', יב’ בכסלו תשע”ט
    דף הבית  |  מערכת האתר  
איש העסקים עלי חיידרה, שרכש לאחרונה את רשת TNT משיק את הקונספט החדש של הרשת ומשיק את הלוגו שעוצב מחדש
21:36 (28/10/18) שוש להב

מאת שוש להב העולם שייך לצעירים, כך נראה ומעורר חשק, קו האופנה של TNT. איש העסקים עלי חיידרה, שרכש לאחרונה את רשת האופנה לצעירים TNT, השיק ביום חמישי האחרון (25/10/2018) את הקונספט החדש והלוגו שעוצב מחדש. האירוע נערך בסניף הדגל בדיזינגוף סנטר, בתל-אביב, שם נחשפה גם הקולקציה לחורף 2019, תחת הכותרת - אופנת רחוב. ההשקה נערכה בנוכחות האחים דן ואלון פילץ, מבעלי קניון דיזינגוף סנטר, וכללה בין היתר: קוקטייל אופנתי כשלצדו נשנושים בסגנון פינגר פוד, עם עיצובים שבהשראת הקולקציה. עלי חיידרה פתח את האירוע ואמר: "זו פעם ראשונה שאני עומד כאדם שמחזיק חברה, זה מרגש ומאתגר מאוד. המסר שלנו הוא חושבים קדימה - TNT עוברת שינוי!!! ואכן, הרשת מונה כיום 24 סניפים, שהמטרה שלנו השנה הקרובה להתרחב בפריפריה וכבר מתכננים לפתוח בקרוב סניפים חדשים בבאר שבע, קריית גת ורהט. עפ"י התוכנית, עד אמצע שנת 2019 הרשת צפויה להגיע ל 45 סניפים ברחבי הארץ". ועוד הוסיף עלי: "מאז הרכישה, מחזור המכירות גדל ב 25 אחוז והרשת במגמת צמיחה". מעצבי הרשת הכריזו באירוע, שבעונה הקרובה הם מתכננים לעבוד עם 203 מעצבי אופנה מאיטליה, כד ליצור יחד קולקציה משותפת צעירה ועדכנית, לצעירות ולצעירים. בהחלט יש למה לחכות!! (צילום: יח"צ)

 
 
תרבות בידור ואמנות
תיירות
קולינריה
צרכנות
אופנה
טיפוח ויופי
עיצוב אדריכלות ונדל"ן
מדע טכנולוגיה וכלכלה
הורים ילדים ונוער
חברה וקהילה
אקולוגיה וארכיאולוגיה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
בריאות ספורט וכושר
רכילות
מבצעים והזדמנויות
חדשות בעולם