יום ג', יב’ בכסלו תשע”ט
    דף הבית  |  מערכת האתר  
רשת המלצות התוכן המובילה בעולם, Taboola, ופלטפורמת הקולינריה והאוכל בישראל FOODY , פיתחו יחדיו רשת תוכן קולינרית ראשונה מסוגה בעולם, המאגדת בתוכה את מיטב השפים, הבלוגרים ואושיות הקולינריה בארץ. הרשת תשולב באתרי קולינריה ובלוגרים פופולריים ותציע לגולשים המלצות על מתכונים ותכנים מגוונים
19:56 (31/10/18) שוש להב

מאת שוש להב אוכל, כמעט שאי אפשר איתו וכבר אי אפשר בלעדיו. אז אם לא יכולים לברוח ממנו, נצטרף אליו! Foody (פודי), פלטפורמת הקולינריה והאוכל של ישראל, ו- Taboola, חברת המלצות התוכן הגדולה בעולם, הכריזו בשני האחרון (29.10) על שיתוף-פעולה להשקתFoody Group – רשת המלצות תוכן קולינרית ראשונה מסוגה בעולם. ברשת התוכן החדשה שתעלה בימים הקרובים, ישתתפו שפים, בלוגרים ואושיות הקולינריה המובילות בארץ. הרשת תשולב באתרי קולינריה ובלוגים פופולאריים, ותציע לגולשים המלצות על מתכונים ותכנים קולינריים מגוונים. בין התכנים שיוצעו, יהיו גם אלפי מתכוני וידאו של נבחרת כוכבי Foody וביניהם השפים: ישראל אהרוני, משה שגב, מאיר אדוני, קרין גורן, מיקי שמו, דודו אוטמזגין, שי-לי ליפא, הילה אלפרט. במהלך החודש הקרוב תושק רשת ההמלצות, Foody Group, בעשרות אתרי קולינריה ישראלים, המגיעים יחד לקהל של למעלה מ- 4 מיליון עוקבים ומיליוני דפים נצפים. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של Taboola, יוצגו לגולשים באתרים החברים ברשת, המלצות על המתכונים והתכנים הקולינריים הרלוונטיים ביותר, העונים על מגוון רחב של טעמים, סגנונות בישול, טרנדים והעדפות אישיות. כך, יוכלו הגולשים להיחשף למגוון רחב של מתכונים יצירתיים, מלאי השראה ובעיקר טעימים, מבית היוצר של כל כוכבי הקולינריה הישראלים. בין האתרים החברים ב- Foody Group: האתר של קרין גורן, "קרוטית" של רחלי קרוט, "מלכת המטבח" של יונית צוקרמן, "המרכיב הסודי" של אולגה טוכשר ועוד. הזדמנויות יוצאות דופן: לחברות העוסקות בתחום הקולינריה מהווה הרשת החדשה הזדמנות יוצאת דופן ליצור עם הצוות הקריאטיבי של Foody תכנים אטרקטיביים ורלוונטיים למוצרים שהן משווקות, ולהציע אותם לקהלי יעד ממוקדים במיטב הבלוגים ואתרי הקולינריה הישראלים, באמצעות מנועי ההפצה המתקדמים של Taboola. מיקי צימט - מנכ"ל Foody: "אנחנו גאים להמשיך ולהוביל את חזית החדשנות בזירת הקולינריה הישראלית ולהשיק את Foody Group, רשת המלצות תוכן קולינרית דיגיטלית ראשונה מסוגה, עם שותף שהוא מוביל עולמי בתחומו ומבוסס על טכנולוגיה 'כחול-לבן'. על בסיס ההיכרות העמוקה שלנו עם הצרכים הקולינריים של הקהל הישראלי, בשילוב עם הבנה בצרכי המשתמשים בזירה הדיגיטלית, החלטנו להרחיב עוד יותר את הפלטפורמה של Foody ולהקים רשת, שתציע לכל הגולשים באתרי הקולינריה, את מיטב התכנים המדהימים ומעוררי ההשראה שמייצרים הטאלנטים הקולינריים מכל רחבי האינטרנט. כך נרחיב את הקהל הפוטנציאלי לכל האתרים החברים ברשת וכמובן, נציע למשתמשים חווית גלישה עשירה יותר, שתחשוף אותם לתכנים החדשים והאיכותיים ביותר". אדם סינגולדה - מנכ״ל Taboola: "אנחנו מתרגשים לקחת חלק במיזם החדשני של Foody. הפלטפורמה של Taboola תאפשר לצרכנים לגלות תוכן קולינרי ברמה הכי גבוהה שיש, תוך כדי שימוש בפיד שלנו, שמציע חוויית 'גילוי' מותאמת אישית. השילוב הזה של טכנולוגיה מתקדמת ותכנים קולינריים, ייצור חוויה ייחודית עבור חובבי אוכל, ואנחנו חושבים שזה ייצור ערך עצום למשתמשים, מפרסמים ואתרי תוכן". אודות Foody : רשת התוכןFoody Group מהווה חידוש נוסף מבית Foody, המיזם הקולינרי הגדול בישראל והראשון מסוגו, אשר מכיל מגוון עצום של תכנים קולינריים, תוכניות בישול ומתכונים עם אלפי שעות וידאו. המיזם תוכנן ונבנה בהתאם לצרכים הקולינריים של הקהל הישראלי, ומאחוריו עומדת שורה של אנשי הקולינריה מהמשפיעים בישראל, ביניהם: שפים, בלוגרים, מתכונאים, מפיקים, יועצי מטבח, יועצים קולינאריים, צלמים ועוד. בקרוב תושק גם פלטפורמת הדיגיטל של Foody, בה תשולב טכנולוגיה מתקדמת, שתציע לכל משתמש את התכנים המתאימים ביותר עבורו, כלים חדשניים שיסייעו לו לבשל בהצלחה כל מתכון, וכן קורסי בישול ואפייה שיועברו על ידי מיטב כוכבי הערוץ. פלטפורמת הדיגיטל של Foody תציע פתרון חדשני להקמת נכסים דיגיטליים עבור חברות העוסקות בתחום הקולינריה. הטכנולוגיה תאפשר לחברות להקים נכסים תחת הדומיין שלהן, כולל תכני וידאו איכותיים, וחוויית משתמש ועיצוב המותאמים לשפת המותג. פלטפורמה זו, תאפשר לחברות לטרגט קהלי מטרה על בסיס דאטה עשיר לגבי ההעדפות הקולינריות שלהם. במסגרת המיזם הושק כבר ערוץ טלוויזיה מצליח בסלקום TV המשלב אולפן ייעודי מאובזר ויכולת לשדר שידורי LIVE בכל רגע נתון, ומנגיש את כוכבי הרשת לצופי הטלוויזיה. הערוץ משלב באופן חדשני את הזירה הדיגיטלית עם הזירה הטלוויזיונית, ובמסגרתו הופקו תכניות חדשות בפורמטים ייעודיים שנולדו מעולם הרשת והגיעו אל מסך הטלוויזיה. אודות Taboola : טאבולה היא פלטפורמת ה-Discovery המובילה בעולם. החברה מספקת 450 מיליארד המלצות תוכן ווידאו ל-1.4 מיליארד משתמשים בכל חודש, באתרי התוכן הגדולים בעולם ובישראל, וביניהם: USA TODAY, Huffington Post, MSN, Business Insider, Chicago Tribune ו- Ynet, וואלה, נענע10, רשת, גלובס, ספורט5. (צילום: שוש להב)

 
 
תרבות בידור ואמנות
תיירות
קולינריה
צרכנות
אופנה
טיפוח ויופי
עיצוב אדריכלות ונדל"ן
מדע טכנולוגיה וכלכלה
הורים ילדים ונוער
חברה וקהילה
אקולוגיה וארכיאולוגיה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
בריאות ספורט וכושר
רכילות
מבצעים והזדמנויות
חדשות בעולם