יום ג', יב’ בכסלו תשע”ט
    דף הבית  |  מערכת האתר  
עקב הצלחת הקמפיין עם ניקול ראידמן ושני ילדיה, רשת גלי בחרה בהם לקמפיין חורף 2019, זו העונה השלישית. הקמפיין שיעלה השבוע נאמד ב כ- 3 מיליון ₪
19:23 (05/11/18) שוש להב

מאת שוש להב אשת העסקים, הפילנתרופית ואושיית האופנה ניקול ראידמן (31), חתמה על חוזה לעונה שלישית כפרזנטורית של המותג הישראלי, תוצרת כחול-לבן, רשת גלי. כמו בעונה הקודמת, ראידמן תככב בקמפיין חורף 2019 יחד עם ילדיה, מישל בת ה 7 וריצ'י בן ה 3. הקמפיין שיעלה השבוע נאמד ב כ- 3 מיליון ₪, אשר חלקו מהווה את שכרם של ראידמן וילדיה. הקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב, והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 12 וערוץ 13, בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים ובנקודות המכירה. במסגרת החוזה עבור הקמפיין, שכרם המלא של ראידמן וילדיה ייתרם במלואו ויתחלק בין בתי חולים ועמותות, התומכים בילדים חולים ונזקקים. ילדיה של ראידמן יבחרו את בתי החולים והעמותות אשר ייהנו מהתרומה. לדברי דן איתמר - סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל, אשר בבעלותה בין היתר גם רשת גלי: "אנחנו שמחים על המשך שיתוף פעולה עם ניקול. הקמפיינים עם ניקול ראידמן מעבירים מסר של חוזק וגודל המותג ובנוסף, מעוררים הד ובאז ומעלים חיוך. אלו קמפיינים אהודים וזכירים בקרב הציבור". לדבריו: "העובדה כי ניקול הסכימה לתרום את הכסף מהקמפיין לטובת הקהילה, משמחת אותנו שכן זה מתחבר לערכי המותג ולמדיניות הקבוצה, שתורמת לקהילה בכל שנה בדרכים רבות ויצירתיות ביניהן, שיתופי פעולה עם עמותת גדולים מהחיים". לדברי ניקול ראידמן: "שמחתי שחברת גלי בחרה בנו לקמפיין שלישי, עקב ההצלחה הרבה של קמפיינים קודמים. זהו כבוד גדול עבורי ועבור ילדיי לייצג מותג ישראלי, תוצרת כחול-לבן. יותר מכל, זו עוד הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה סכום נכבד, ולהמשיך ולחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה והתמיכה בקהילה. אשמח אם סלבריטאים נוספו ירתמו לערכים חשובים אלו של עשייה ותרומה למען הקהילה". קבוצת בריל תעשיות נעליים בע"מ: קבוצת בריל תעשיות נעליים בע"מ נוסדה בשנת 1988. הקבוצה פועלת בתחום האופנה ועוסקת בעיקר בעיצוב אופנה, ייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים. הקבוצה משווקת את מוצריה באמצעות רשתות החנויות שהיא מנהלת ומפעילה ישירות ובאמצעות זכיינים: גלי, nine west , Show off , anne klein , easy spirit , כל נעל סנטר, לי קופר וסולוג. בנוסף, הקבוצה מחזיקה יחד עם סקאל ספורט 50% מפעילות נאוטיקה וטימברלנד בישראל. גלי, המובילה כרשת נעליים לכל המשפחה, מונה - 70 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מציעה מגוון רחב של נעליים לכל המשפחה תחת קורת גג אחת, כולל מותגים בינלאומיים מובילים ביניהם: האש פאפיס, קאטרפילר, גאס, לי קופר, דוקרס ועוד. ילדים: https://www.jumbomail.me/he/Downloads.aspx?sid=63767858694E335A2B4F2F464B3342347436653838673D3D נשים: https://www.jumbomail.me/he/Downloads.aspx?sid=61444D366738634C586937464B3342347436653838673D3D (צילום: אלכס ליפקין)

 
 
תרבות בידור ואמנות
תיירות
קולינריה
צרכנות
אופנה
טיפוח ויופי
עיצוב אדריכלות ונדל"ן
מדע טכנולוגיה וכלכלה
הורים ילדים ונוער
חברה וקהילה
אקולוגיה וארכיאולוגיה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
בריאות ספורט וכושר
רכילות
מבצעים והזדמנויות
חדשות בעולם