יום ד', יא’ בטבת תשע”ט
    דף הבית  |  מערכת האתר  
לראשונה בישראל: אתר אאוטלט מקוון של מותגי משקפיים, עם המחירים הזולים בעולם ובאחריות מלאה. חברת אירוקה משיקה אתר משקפי מותגים מובילים, במחירי אאוטלט: פראדה, גוצ'י, דולצ'ה גבאנה, ארמאני, רייבאן, מארק ג'ייקובס, מייקל קורס, טומי הילפיגר, הוגו בוס, ווג ועוד..
15:32 (13/11/18) שוש להב

מאת שוש להב חברת אירוקה פותחת לראשונה בישראל, אתר סחר מקוון למשקפיי שמש, שיציע מאות דגמים של מותגי על בינלאומיים המובילים בעולם, במחירי אאוטלט, הזולים בין 50 עד 80 אחוז הנחה, ביניהם: פראדה, גוצ'י, פנדי, דולצ'ה גבאנה, ארמאני, רייבאן, מארק ג'ייקובס, מייקל קורס, טומי הילפיגר, הוגו בוס , ווג ועוד. היקף ההשקעה במהלך: 250,000 ש"ח. באירוקה רוצים לאפשר ללקוחות בטחון מלא בקניה! כרשת המובילה בתחום משקפי השמש הממותגים בישראל, מתחייבים באירוקה שהמחירים באתר יהיו המחירים הזולים בעולם. כמו כן, האתר מאפשר אספקה חינם לכל אחת מחנויות אירוקה, זכות החזרה מלאה וכמובן אחריות מלאה. בנוסף, יוצעו באתר קולקציות קפסולה ייחודיות, שלא נמכרות בארץ, ויוצעו באתר באופן בלעדי, ביניהם קולקציות של המותגים: קייט ספייד ( kate spade) במחיר 249-299 במקום 599, בובי בראון (bobbi brown) במחיר 249 שח במקום 699 שח ועוד. האתר יעלה לאוויר לקראת הבלאק פריידי (שחל ב 23.11.18). ההזמנה לבית הלקוח תתבצע עד 4 ימי עבודה או באמצעות איסוף מאחת מחנויות רשת אירוקה, המונה 60 סניפים ברחבי הארץ, ללא תשלום (לא כולל הדיוטי פרי), או ע"י שליח עד הבית בעלות של 29 שח. לדברי לי אפיק - מנכ"ל רשת אירוקה: "האתר החדש יצור מהפכה בתחום משקפי המותגים הבינלאומיים, ממנו ייהנה הצרכן הישראלי. תחום האאוטלטים הינו בצמיחה בכל העולם, הן במתחמי מסחר והן באון ליין. בעולם המותגים ענף האאוטלטים אטרקטיבי אך מאתגר לא פחות - כאשר מדובר במותגים, הצרכן חש חוסר בטחון בקניה בעיקר בהקשר של מקוריות המוצר. לצרכן אין שום אחריות או ודאות במקוריות המוצר באון ליין". לדבריה: "אירוקה תנגיש את מותגי העל ללקוחות שלא רוצים לוותר על הפינוק שבהרכבת משקפי שמש של מותגי יוקרה, אבל בכיסם תקציב "אאוטלט" - והכי חשוב נספק להם בטחון מלא בקניה, אספקה לכל אחת מחנויות אירוקה ללא תשלום, אחריות יצרן ואחריות אירוקה מלאה, והתחייבות למחיר הזול ביותר בעולם". עוד מסרה אפיק: "המהלך הזה מתאפשר אודות לחוזקה של אירוקה כיבואנית מורשית ישירה של חלק נכבד מהמותגים המובילים בעולם יתרון שמקנה לה גישה ישירה למגוון זה". האתר יציע מגוון עשיר ורחב של משקפיי שמש: האתר יציע מגוון עשיר ורחב של משקפיי שמש במבחר צורות ודגמים: טייסים, וויפרר, חתוליים נשיים, עגולים, ספורטיביים ועוד, והכל בצבעוניות רחבה ומגוונת, בעיצובים מרהיבים עשויים ממגוון חומרים. כל מותג עם הפרשנות שלו והעיצוב שמאפיין אותו ובאיכות הגבוהה של בית האופנה. המגוון באתר יתחדש ויתרענן לאורך השנה. טווח מחירים באתר: החל מ-99 ₪ ועד 1,000 ₪. בין הפריטים באתר ניתן למצוא במחירים הזולים בעולם: ארמאני אקסצ'ינג' - 249 ₪ (במקום מחירו המקורי – 699 ₪), הוגו בוס - 299 ₪ (במקום מחירו המקורי – 999 ₪), קררה - 249 ₪ (במקום מחירו המקורי - 899 ₪), דולצה גבאנה - 549 ₪ (במקום מחירו המקורי - 1299 ₪), פנדי - 699 ₪ (במקום מחירו המקורי- 1999 ₪), מארק גייקובס- 299 ₪ (במקום מחירו המקורי - 1299 ₪), מייקל קורס- 499 ₪ (במקום מחירו המקורי - 1199), ארנט –249₪ (במקום מחירו המקורי- 799 ₪), סוורובסקי - 399 ₪ (במקום מחירו המקורי- 1199 ₪), טומי הילפיגר- 299 ₪ (במקום מחירו המקורי- 1299 ₪), פראדה- 599 ₪ (במקום מחירו המקורי- 1199 ₪), אמפוריו ארמני- 349 ₪ (במקום מחירו המקורי – 1099 ₪), רייבן- החל מ 249 ₪, גוצ'י - 499 ₪ (במקום מחירו המקורי- 1299 ₪) ועוד. עפ"י נתוני חברת אירוקה, שוק האופטיקה בישראל מוערך בכ 1.8 מיליארד ₪ ופועלות בו מעל 1000 חנויות. מעל 90% מהכנסות השוק מקורם במוצרים מיובאים. 50% מהשוק מיוחס למשקפיים ועדשות אופטיים, ו38% מיוחס למשקפי שמש. בתחום משקפי השמש, מעל 70% מהשוק שייך למותגי על, תחום שממשיך להתחזק, בהתאמה למגמה העולמית. בכל הקשור למשקפי שמש הצרכן מראה העדפה מובהקת לרכישה ממותג חזק וידוע. כאמור, האתר יעלה לאוויר לקראת הבלאק פריידי (שחל ב 23.11.18) וכתובתו: www.erroca.com. (צילום מוצרים: ערן תורג'מן; צילום טע אלחמיסטר: סמארט סטודיו מאשין)

 
 
תרבות בידור ואמנות
תיירות
קולינריה
צרכנות
אופנה
טיפוח ויופי
עיצוב אדריכלות ונדל"ן
מדע טכנולוגיה וכלכלה
הורים ילדים ונוער
חברה קהילה וטבע
אקולוגיה וארכיאולוגיה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
בריאות ספורט וכושר
רכילות
מבצעים והזדמנויות
חדשות בעולם