יום ד', יא’ בטבת תשע”ט
    דף הבית  |  מערכת האתר  
הקונספט הקריאטיבי של הקמפיין ממתג אותו כמוצר גלובאלי, צעיר, תוסס ועכשווי, ומאפשר לו להיחשף אל קהלים חדשים ורלוונטיים. או טו טו כובשים את חו"ל
19:07 (02/12/18) שוש להב

מאת שוש להב מותג הבשמים Feel Perfume Bar, עם הקונספט החדשני של בר בשמים באווירה ייחודית ובהתאמה אישית, כבש את ישראל בסערה. לאור ההצלחה המסחררת בישראל, מתרחב המותג אל מעבר לים ומביא את הבשורה החדשנית והאופנתית, של בשמים בהתאמה אישית, אל מדינות נוספות. במהלך החודשים הקרובים ייפתחו סניפים בינלאומיים של בר הבשמים הייחודי במדינות נוספות בעולם, ולכבוד ההשקה, צולמה סדרת סרטונים מרהיבים בקייב, המשקפים את האווירה הבלעדית למותג תחת הסלוגן Wear your feeling . הסרטונים, הקראייטיב, המיתוג והקמפיין הנלווה להם, יוצרו על-ידי סוכנות השיווק KISS המלווה את המותג בשלוש השנים האחרונות, ויש לה חלק גדול בהתבססותו כאוטוריטה בתחום הבישום בישראל. הקונספט הקריאטיבי של הקמפיין ממתג אותו כמוצר גלובאלי, צעיר, תוסס ועכשווי, ומאפשר לו להיחשף אל קהלים חדשים ורלוונטיים, על-ידי שיווק דיגיטלי מקצועי וחכם, שמובילה KISS. את הקריאטיב לקמפיין Wear your feeling הגתה סוכנות KISS, ועל ההפקה והבימוי, אמונה סאשה פירלוצקי מחברת DVISON. ניתן להשיג: www.feelperfume.co.il פייסוק: Feel Perfume Bar - ברבשמים אינסטגרם: feelbar קניון עזריאלי- דרך מנחם בגין 132, ת"א. קניון מלחה- דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים. קניון עופר הקריון- דרך עכו 192, קריית ביאליק. . קניון הזהב- דוד סחרוב 21, ראשל"צ. גראנד קניון חיפה- דרך שמחה גולן 54 חיפה. קומה 2 ובקרוב ברחבי העולם! מצ"ב סרטון: https://www.dropbox.com/s/x26zgjkvge0fniu/ALL%20STREET%20GENERAL%202.mp4?dl=0 (צילום: יח"צ)

 
 
תרבות בידור ואמנות
תיירות
קולינריה
צרכנות
אופנה
טיפוח ויופי
עיצוב אדריכלות ונדל"ן
מדע טכנולוגיה וכלכלה
הורים ילדים ונוער
חברה קהילה וטבע
אקולוגיה וארכיאולוגיה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
בריאות ספורט וכושר
רכילות
מבצעים והזדמנויות
חדשות בעולם