יום ד', יא’ בטבת תשע”ט
    דף הבית  |  מערכת האתר  
ענקית העיצוב היפנית פתחה סניףאת הסניף החמישי שלה, בקניון רחובות. החנות, בשטח של כ- 200 מ"ר, נפתחת בהשקעה של כ- 1.5 מיליון שקלים ותציע עשרות אלפי פריטים מעוצבים במגוון קטגוריות, אשר יתחדשו אחת לשבועיים. 50 אלף פריטים מעוצבים במחירים עממיים, תשאלו את עינת פורטוגלי..
18:04 (03/12/18) שוש להב

מאת שוש להב משמעות השם מיניסו נובעת מהשם מיני = קטן + סו = סיומת משפט ביפנית. חנויות קטנות העונות על המודל העסקי של הרשת. הלוגו של מיניסו הוא סל הקניות אדום, המסמל עיצוב פשוט ומודרני ואת חוויית הקניה. השם והאייקון הגרפי מבטאים שירות עם חיוך. ואת רשת MINISO אנו מוצאים גם בישראל!! ענקית העיצוב היפנית MINISO, ממשיכה לעשות חיל בישראל, ופתחה לאחרונה את החנות החמישית של הרשת, בקניון עופר ברחובות, בהשקעה של כ- 1.5 מיליון שקלים. החנות בעלת שטח של כ- 200 מ"ר ותציע כ-3,000 דגמים וכ-50,000 פריטים מעוצבים במגוון קטגוריות, בהן: צעצועים, עיצוב הבית, טיפוח ובישום, דיגיטל, אקססוריז ועוד. כמו ביתר חנויות מיניסו, הקולקציות בחנות רחובות יתחדשו מידי שבועיים. עינת פורטוגלי - מנכ"לית MINISO ישראל: "אנו שמחים מאוד לפתוח את החנות החמישית שלנו בעיר רחובות. עד כה זוכות החנויות האחרות שלנו לעניין רב בקרב המבקרים, ואנו במסלול ישיר לפתיחת שתי חנויות נוספות עד לסוף השנה: בקניון עזריאלי מלחה בירושלים ובקניון עזריאלי בחיפה. החנויות של מיניסו מעוצבות באופן דקדקני, עם תשומת לב רבה לפרטים הקטנים, מה שהופך את חוויית הקניה למזמינה ויוצאת דופן. לרשת קולקציות בלעדיות של מוצרים איכותיים וחדשניים עם עיצוב ייחודי. לצד זאת, הרשת מציעה מחירים נוחים, כאשר כ- 70% מהפריטים עולים בין 20-5 שקלים בלבד". יהודה אורן - מנכ"ל קניון עופר רחובות: "אני שמח על בחירתה של מיניסו לפתוח חנות בעופר רחובות. הרשת החדשה משתלבת עם שורת החנויות עם המותגים המובילים בארץ ובעולם הקיימות בקניון. החנות החדשה מוסיפה לתמהיל של הקניון ואנו נמשיך להביא לצרכן הישראלי את הבשורות מהעולם, כחלק מחוויית הקנייה". מגוון רחב של מוצרים מעוצבים ואיכותיים, במחירים אטרקטיביים: מיניסו העולמית משיקה מידי חודש מאות מוצרים חדשים. ברשת תחלופה גבוהה של קולקציות וזאת, תוך שימוש בחומרים ובטכנולוגיות חכמות וידידותיות לסביבה. כמו בכל חנויות מיניסו, גם החנות בקניון עופר ברחובות מציעה בתקופת ההשקה מוצרים בלעדיים במגוון קטגוריות, ובהן: אביזרי דיגיטל, טיפוח ויופי, תיקים ואופנה, ספורט וטיולים, כלי בית, מוצרי נוי, מוצרים עונתיים, טקסטיל, צעצועים, כלי כתיבה ומתנות. בהמשך תציע הרשת גם מוצרים ממותגים בדמויות האהובות של דיסני, הפנתר הוורוד ועוד. ב-MINISO מקפידים על עיצוב מוצרים ייחודי, בעל קווים פונקציונאליים ומחיר משתלם. בשנת 2018, ארבעה מוצרים של מיניסו זכו בפרס העיצוב היוקרתי - RED DOT אחד משלושת פרסי העיצוב החשובים בעולם, בשל אלמנטים ייחודים המשולבים בתוכם. המוצרים הזוכים הם: כרית צוואר מתקפלת, מיני מאוור בצורת U, מחברת גלים ומיני מאוור עם ספק כוח נייד. עיצוב החנות - סידור מוקפד והשראה יפנית לוגו בצורת שקית קניות עם חיוך: MINISO מייחסת חשיבות רבה לחוויית הקנייה של הצרכנים. החנויות עוצבו עד לפרטי פרטים על פי פלטת צבעים מיוחדת, שנראית לעין בבירור לכל מבקרי החנות. החנויות מזמינות, מאירות עיניים, מוקפדות ומסודרות בסדר מופתי. חוויית הקניה נוצרה כדי להעביר תחושות של נוחות, שלווה, פנאי, איכות ויצירתיות בקרב המבקרים. כל העובדים בחנות עברו הכשרה מקיפה כדי להעניק שירות איכותי בסטנדרטים הבינלאומיים של רשת MINISO. Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של רשת מיניסו העולמית: "החזון שלנו בהקמת MINISO היה להעשיר את חיינו במוצרי צריכה איכותיים אופנתיים ובעלי מחירים הוגנים. עד כה מיניסו הגיעה לשווקים רבים ואנו מציינים את כניסתו של המותג לישראל. השוק הישראלי והצרכנים הישראלים אינם מתפשרים בכל הקשור לאיכות ודורשים מוצרים מתוחכמים. אני מאמין ש- MINISO תצליח לענות על הציפיות שלהם ותפתיע אותם באופן תמידי עם מוצרים חדשים וקיימים בעלי חדשנות מוצרית ועיצובית". מיניסו ישראל - מחירים עממיים: 70% מהמוצרים בחנויות מיניסו ינועו בטווחי המחירים בין 5 - 20 ₪. למשל: קופסת תרופות לנשיאה – 5 ₪, קופסת כלי תפירה – 5 ₪, נרתיק לאוזניות – 5 ₪, זוג מחברותA4 - 10 ₪, ערכת מברגים 31 חלקים – 10 ₪, סט בקבוקי מילוי לנסיעה – 15 ₪, תיק גב ספורטיבי – 20 ₪, בושם לאישה 35 מ"ל – 39 ₪. בנוסף, הקולקציה תכלול מוצרי פרימיום, כגון רמקול בלוטות' מעוצב במחיר של 69 ₪, מטענים ניידים במחירים החל מ – 49 ₪ ועוד.. אודות מיניסו ישראל: MINISO ישראל הינה בבעלות ארבעה שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן - יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין בשנים האחרונות ופעילים בקידום מגוון שיתופי פעולה עסקיים באסיה ובעולם, ואליהם הצטרפו כשותפים איציק ושרון ניסנוב - אנשי עסקים, יהלומנים לשעבר מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב. הרשת הושקה לראשונה באוגוסט 2018 בתל אביב ומתעתדת למנות כ - 50 סניפים בפריסה ארצית בתוך 5 שנים. גודל חנות ממוצעת ינוע בטווח של כ-300-200 מ"ר והן תמוקמנה בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ. למיניסו ישראל חמישה סניפים: הראשון שנפתח בקניון עזריאלי תל אביב, קניון עיר ימים נתניה, קניון עזריאלי באר שבע, קניון גרנד עופר חיפה וקניון עופר רחובות. עד סוף שנת 2018 ייפתחו שני סניפים נוספים: קניון מלחה ירושלים 3.12 וקניון עזריאלי חיפה 25.12. בשלב ב' יפתחו חנויות גם במרכזים שכונתיים. אודות מיניסו העולמית: MINISO, בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר SAIMAN הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה ו- Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של מיניסו. כבר בשנתה הראשונה, הרשת הקימה 300 חנויות חווייתיות, הממוקמות במרכזים מסחריים לצד מזון, ביגוד ובידור. כיום המותג הפך להיות פופולארי בשוק הגלובלי, עם מעל ל- 4,100 חנויות ב- 61 מדינות ברחבי העולם וכ- 100 חנויות שנפתחות מידי חודש, בין היתר באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, מדגסקר ועוד. מיניסו מתכננת לסיים את 2022 עם 10,000 חנויות בשוק הבינלאומי, כשצפי המכירות העולמי יעמוד על כ- 15 מיליארד דולר. (צילום: יח"צ)

 
 
תרבות בידור ואמנות
תיירות
קולינריה
צרכנות
אופנה
טיפוח ויופי
עיצוב אדריכלות ונדל"ן
מדע טכנולוגיה וכלכלה
הורים ילדים ונוער
חברה קהילה וטבע
אקולוגיה וארכיאולוגיה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
בריאות ספורט וכושר
רכילות
מבצעים והזדמנויות
חדשות בעולם