יום ו', טז’ בתמוז תשע”ט
    דף הבית  |  מערכת האתר  
סולוטו שמחה להודיע על הצטרפות מייסדי פומיקה, סוכנות חווית המשתמש ועיצוב הפרודקט המובילה, וצוות הליבה של החברה, לסולוטו. מטרת המהלך היא להתרחב ולהמשיך ליצור יחד חוויות משתמש ייחודיות, המשפיעות על מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם.
18:09 (30/12/18) שוש להב

פומיקה, מחברות ה-UX הגדולות בישראל, מתמחה בעיצוב ואפיון מוצרים דיגיטליים חווייתיים. החברה חתומה על מספר גדול של מוצרים על פני קשת רחבה של תחומים - מבינה מלאכותית, IOT, פינטק ומדיקל ועד סייבר, מוביליטי, גיימינג, ובידור. המוצרים שעיצבה החברה נמצאים בשימוש שוטף של מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם. בנוסף, החברה מתמחה בפיתוח תהליכי הכשרה ייחודים למעצבים ומאפייני חווית משתמש. העסקה מוגדרת כAcqui–hiring, שמטרתה גיוס הצוות והידע שלו, והבאתו לתוך סולוטו. מייסדי הסוכנות, המנכ"ל אבירן רווח, וסמנכ"ל האסטרטגיה שחף בורנשטיין, יצטרפו למרכז הפיתוח של סולוטו כבר השבוע. אבירן ישתלב כמוביל ה Design&UX בסולוטו ושחף כמוביל תחום ה - Product Experience&Research. העובדים הנוספים יצטרפו לצוותי המשימה הייחודיים בסולוטו, בהם עובדים מפתחים, מעצבים ומנהלי מוצר יחד. צוותי המשימה אחראים על חווית המשתמש מקצה לקצה ומתפקדים כיחידות עסקיות קטנות ועצמאיות. סולוטו ופומיקה חולקות את החזון ל-Impactful Experiences ו-Human Centered Products, והרצון להשקיע בידע וביכולות של קהילת המעצבים בארץ. הצטרפותם של מייסדי פומיקה, משתלבת עם המאמץ לבנות קהילה משמעותית ומשפיעה בתחום העיצוב בישראל. בכוונת סולוטו להמשיך לתרום לקהילה במיטאפים וסדנאות הכשרה במגוון תחומים וביניהם עיצוב, UX ומחקרי משתמש. אבירן רווח: "התחברנו עמוקות לחזון של סולוטו לאפשר לאנשים בכל העולם, להשתמש בקלות וביעילות בטכנולוגיה, ולתפיסת המוצר החדשנית והאנושית שמובילה את החברה. אנחנו מחכים לעבוד ביחד עם הצוות של סולוטו, ביצירת מוצרים שגם נותנים ערך יום-יומי אדיר, וגם מייצרים סביב המשתמש חווית מוצר ייחודית, רגשית וחדשנית". תומר דביר, מנכ"ל ומייסד סולוטו וסמנכ"ל בכיר באשוריון: "תמיד ראינו בעיצוב חלק בלתי נפרד מהמוצר והצלחתו, והיינו פורצי דרך בתחום, בתקופה שבחברות כלל לא היו מעצבים. העובד השני בסולוטו היה מעצב. אנחנו מאמינים שכל אדם צריך ליהנות יותר מטכנולוגיה, ואין דרך להגיע לשם בלי חוויה ומוצר שכיף להשתמש בו. המעצבים בסולוטו הם אחת הקבוצות המשמעותיות בחברה, ואנחנו מאמינים שיחד עם המצטרפים מפומיקה המביאים עימם ניסיון וידע עשיר וייחודי, נוכל להמשיך ליצור חוויות מדהימות ולתת חזרה לקהילה גם בתחום זה". סולוטו נוסדה בשנת 2008 עם החזון לסייע לאנשים ליהנות מכל יתרונות הטכנולוגיה שסביבם. סולוטו נרכשה ב-2013 על ידי חברת אשוריון האמריקאית, העובדת עם מפעילות הסלולר והקמעונאיות הגדולות בעולם. החברה עוזרת למשתמשים ללמוד על המכשירים שברשותם ולמצות את יכולותיהם, לפתור בעיות טכניות ומאפשרת גישה נוחה וקלה למומחים טכנולוגיים, לצד מתן כלים אוטומטיים, מידע והמלצות אישיות. פומיקה הוקמה ב-2007 ע"י אבירן רווח ומובלת ע"י השותפים רווח ושחף בורנשטיין, מעצבים ומאפייני חווית משתמש בעלי ניסיון של מעל ל-15 שנה, בעולם המוצרים הדיגיטליים והובלת תהליכי עיצוב ופרודקט אסטרטגיים בארגונים ובחברות. (צילום: באדיבות סולוטו / יח"צ)

 
 
תרבות בידור ואמנות
תיירות
קולינריה
צרכנות
אופנה
טיפוח ויופי
עיצוב אדריכלות ונדל"ן
מדע טכנולוגיה וכלכלה
הורים ילדים ונוער
חברה קהילה וטבע
אקולוגיה וארכיאולוגיה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
בריאות ספורט וכושר
חדשות ורכילות
מבצעים והזדמנויות
חדשות בעולם