יום ו', טז’ בתמוז תשע”ט
    דף הבית  |  מערכת האתר  
חדש בישראל! חברת 'כמיפל' השיקה את המותג 'Futuro' מבית 3M, מותג אביזרי תמיכה אורתופדיים עם טכנולוגיה ייחודית, להתאמה מרבית של המשתמש. המותג יימכר בבתי מרקחת פרטיים
20:28 (16/04/19) שוש להב

מאת שוש להב העיקר הבריאות? מי לא מכיר את הביטוי הזה? ומי לא חושב שהוא נכון?? אז הנה אמצעי להקל עלינו את מצב הבריאות.. חברת 'כמיפל' השיקה את מותג 'Futuro', מותג אביזרי תמיכה אורתופדיים, המעניקים פתרון לכל רמות הקיבוע והתמיכה לברך, לקרסול, למפרק כף היד ולמרפק, ואף נותנים פתרונות ספציפיים לפעילות ספורטיבית. המותג 'Futuro' הוקם בשנת 1917 ומביא איתו כ- 100 שנות ידע וניסיון בתחום הרפואי, נתמך ע"י פאנל מהנדסים ומומחים רפואיים שמקדמים חדשנות ייחודית לכל מוצר המשויך לחברה. המותג 'Futuro' הינו מותג גלובלי אשר נמכר בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם ואשר מומלץ על ידי איגוד הרוקחים האמריקאי. אביזרי התמיכה: לסדרה יש מספר אביזרי תמיכה בעל טכנולוגיית Custom Dial"'', טכנולוגיה בעלת חוגת כוונון להתאמת התמיכה באופן ספציפי על האיבר הכואב. הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת הגדלה והפחתה של לחץ בסיבוב כפתור, בהתאמה אישית ובכך מסייעת לצרכן להחליט על מידת התמיכה הרצויה לו. מוצרי Futuro Custom Dial, משלבים את טכנולוגיית ה- BOA, אשר משולבת במגוון תחומים, כמו נעלי סקי, נעלי ריצה ולראשונה גם באביזרי תמיכה של Futuro. תחום אביזרי התמיכה האורתופדיים מוערך בישראל בהיקף של כ- 60 מיליון ₪ בשנה, תחום זה ממשיך וגדל לאור מגמת העלייה בתוחלת החיים, ובשנת 2050 ההערכה היא ש- 1 מכל 5 אנשים בעולם, יהיה מעל גיל 60.   קהל היעד: קהל היעד של פוטורו, מאופיין באנשים הסובלים מכאבי שרירים או מפרקים, אבל אינם רוצים לוותר על דבר בחיים, רוצים להמשיך בעבודה ולשלב טיולים, חברים, מסיבות, ילדים או כל מטרה שישימו לעצמם. גלי גולדשטיין ברעם, מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי הצריכה של M3 מפרטת, כי קהל היעד של פוטורו מתכנן את העתיד ברמה האישית והמקצועית, ושמירה על הבריאות חשובה לו מאוד. לכן, אנו רואים אנשים שמשלבים פעילות גופנית כחלק משגרת היום יום, ברמה שתתאים להעדפותיהם, במטרה להבטיח שיוכלו להנות בשנות ה- 70 לחייהם כאילו היו בשנות ה- 40. גולדשטיין ברעם מוסיפה, אביזרי התמיכה של Futuro מאפשרים לאנשים הסובלים מכאבים בשרירים ובמפרקים לחיות חיים מלאים בפעילות ועשייה ללא הפסקה. חברת 'כמיפל': המותג מופץ על ידי חברת 'כמיפל', אשר הוקמה בשנת 1941. כמיפל הינה חברת ההפצה הגדולה בישראל בתחום הפארם* ואחד הגופים המובילים בשיווק ומכירה של מוצרי בריאות וטיפוח בשוק הפארם בישראל. החברה דוגלת בחדשנות תוך הנגשת המוצרים ללקוח עם שיפור והתפתחות תמידית. אודות M3: חברת M3 היא חברה אמריקאית שהוקמה ב 1902 ופועלת מתוך מטרה לשפר חיים באופן יומיומי, עם מחזור מכירות של 30.3 מיליארד דולר, 90,000 עובדים בכ- 200 מדינות בעולם. M3 מיישמת מדע, חדשנות וטכנולוגיה בחיי היום יום של כולנו, משקיעה במחקר ופיתוח מילארדי דולרים בשנה, ורשמה יותר מ 100 אלף פטנטים בעולם, למדו עוד על דרכיה היצירתיות של 3M לפתרון בעיות ב- WWW.3m.com ובאתר המקומי www.3m.com/il. *במדידת יחידות לוגיסטיות מחירים לצרכן: החל מ- 109 ₪ ועד 349 ₪ להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ (צילום: שוש להב; יח"צ חו"ל)

 
 
תרבות בידור ואמנות
תיירות
קולינריה
צרכנות
אופנה
טיפוח ויופי
עיצוב אדריכלות ונדל"ן
מדע טכנולוגיה וכלכלה
הורים ילדים ונוער
חברה קהילה וטבע
אקולוגיה וארכיאולוגיה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
בריאות ספורט וכושר
חדשות ורכילות
מבצעים והזדמנויות
חדשות בעולם