קליאופטרי: המותג המתמקד במתן פתרונות יוקרתיים לשיער

קליאופטרי: המותג המתמקד במתן פתרונות יוקרתיים לשיער

שוש להב
2 דקות קריאה
רוית אסף: "בשבילי, טיפוח שיער הוא הרבה יותר ממראה חיצוני. זה החיבור לביטחון העצמי, להרגשה שלך מול המראה ולעוצמה הפנימית שלך"

אני תמיד שמחה לבשר על מותג או מוצר חדש או מחדש, בתחום הטיפוח והיופי, אז נא להכיר: קליאופטרי, מותג השיער שמשנה את חוקי המשחק!


המותג, שהוקם בשנת 2020, מתמקד במתן פתרונות יוקרתיים לשיער שעבר טיפולים כמו החלקות, צביעה או עיצוב, לצד התאמה אישית לכל סוגי השיער - מתולתל, גלי או חלק.


במהלך השקה חגיגית במיוחד, שהתקיימה לאחרונה במתחם לאגו שבראשון לציון, מותג השיער קליאופטרי הציג את החזון שמוביל אותו להיות אחד השמות המדוברים בעולם טיפוח השיער בישראל. האירוע הופק ברמה הגבוהה ביותר, בהנחיית הפרזנטורית המדהימה של המותג, רווית אסף, שהוסיפה נוכחות אלגנטית ושיקית לכל החגיגה.


ההשקה כללה הצגת סדרת מוצרי הדגל, בהם שמפו ללא מלחים, מסכות הזנה, סרומים מתקדמים, מסכה ללא שטיפה, מסכה משקמת, ו-בושם שיער מדהים, שפותחו בטכנולוגיה חדשנית לשמירה על שיער בריא, זוהר ומטופח לאורך זמן. אחד המסרים המרכזיים באירוע היה, החשיבות של טיפוח השיער כחלק בלתי נפרד מתחושת הביטחון והנוכחות האישית.


"בשבילי, טיפוח שיער הוא הרבה יותר ממראה חיצוני", שיתפה רווית אסף במהלך האירוע. “זה החיבור לביטחון העצמי, להרגשה שלך מול המראה ולעוצמה הפנימית שלך. קליאופטרי הוא מותג שמבין את זה לעומק ומביא פתרונות שמעצימים נשים ומעניקים לשיער שלהן חיים חדשים".


עם קהל לקוחות נאמן ושיתופי פעולה עם מעצבי שיער מובילים, קליאופטרי ממשיך לבסס את מקומו כמותג שמביא בשורה אמיתית. ההשקה הפכה לחגיגה של טיפוח ואסתטיקה, שמסמנת את המותג כמוביל בתעשייה.


(צילום: שוש להב)

פוסטים קשורים